Co w trawie piszczy ?
27 marca odbył się coroczny świetlicowy przegląd recytatorski "Co w trawie piszczy". Dzieci recytowały wiersze o tematyce przyrodniczej. Wyniki jury:
1 miejsce- Paulina Zielińska gr. V,
1miejsce - Wiktoria Woś gr. IV,
V Sejmik Samorządów Uczniowskich
28 marca przedstawiciele Samorządu Uczniowskiego (Antonina Grzech, Julia Wawrzkiewicz oraz Dominika Płaza) wzięli udział w V Sejmiku Samorządów Uczniowskich, który odbywał się w Zespole Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych przy ul. Hauke-Bosaka. Tegoroczny sejmik dotyczył promocji czytelnictwa w szkołach oraz kreowania wydarzeń kulturalnych w pracach samorządów.
We wtorek, 21 marca obchodziliśmy w naszej szkole I Dzień Wiosny. Klasy 4-6 przygotowały turystyczne piosenki. Na sali gimnastycznej odbył się Festiwal Piosenki Turystycznej. Klasy kolejno prezentowały się na scenie. Publiczność włączyła się do wspólnej zabawy. Potem w klasach przygotowywaliśmy zdrowe kanapki. Na naszych talerzach było kolorowo i wiosennie. Tak więc ze śpiewem i zdrowym jedzeniem wkroczyliśmy w wiosenną porę.
Skaczcie do góry...
Klasy 5a i 6c, w ramach Programu "Szkoła w Mieście" wybrały się na zajęcia sportowe do Parku trampolin Jump Hall, przy ulicy Szybowcowej. Do dyspozycji mieliśmy 15 trampolin bocznych i 15 poziomych, gdzie można odbijać się w każdym kierunku, grać w zbijaka, rzucać piłkę z wyskoku za "trzy" do kosza i wiele innych.Wszystkie konstrukcje są zaprojektowane przez profesjonalistów, tak aby były bezpieczne dla każdego. Wszystkim dzieciom bardzo się podobało, a po wysiłku fizycznym stratę kalorii zrekompensowaliśmy sobie w zdrowym barze, obok trampolin :))
W marcu odbyło się pierwsze spotkanie uczniów naszej szkoły z seniorami z Wrocławskiego Centrum Seniora w ramach projektu "Miasto Pokoleń". Klasy 3c i 4b wysłuchały prelekcji pani Ewa Rapacz na temat tradycji wielkanocnych oraz wzięły udział w warsztatach plastycznych. Uczniowie samodzielnie wykonali piękne, kolorowe palmy wielkanocne. Zgodnie z ideą projektu uczyliśmy się od siebie współpracy i kreatywności.